En vecka kvar.

Ja, idag är det en vecka kvar till EMAs i Berlin.
Drömde att jag var där i natt. I morse när jag vaknade hade jag jätte ont i svanken så nu undrar jag var sjutton jag gjorde igår som gjorde att jag fick ont där? Haft ont hela dan.

Puh, är supertrött. Har jätte mycket att göra. Ska göra en uppgift som ska vara inne imorrn, förklarar vad senare när jag är lite piggare och har ätit, har bara ätit en macka idag ännu.

Btw, våran film kommer upp på bloggen ikväll också.

Nu ska jag käka, köttfärssås och makaroner.
Jag måste antagligen mickra maten eftersom jag suttit framför datorn så länge så att den antagligen har kallnat. Shit happens.

Ni har blivit duktiga på att kommentera förresten. Sånt gör mig glad.

Glöm inte att rösta på TH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0