Eller kanske drömde han bara om att ett långt tåg skulle ta honom långt långt bort

Jag har i någon timme nu förberett ett inlägg som ska läggas upp på bloggen den 9 november. Det är då 20 år sedan Berlinmuren föll, och ni som hängt med ett tag vet hur mycket jag älskar Berlin och dess historia. Så jag hoppas att några av er kommer att tycka att det är lika intressant som jag.
Har varit med Charlotte en stund ikväll. Hon jobbar nu, hon står i garderoben på en krog. Verkade inte jätte kul. Jag har också tillbringat lite tid med mina kusiner och träffat trevligt folk. Vi satt och spelade Dead or Alive på xbox, och jag är verkligen sämst på det. Det är ett fighting spel för er som inte vet. Jag föredrar det till Playstation (för det finns väl till playstation?).

Egentligen skulle jag skrivit ett inlägg om vilka skivor som är mina favoriter just nu, men jag får helt enkelt spara det inlägget till någon annan dag.

Främling överallt - Joakim Thåström

Hoppa fram till 3.00


Det finns en stjärna som är din

Kommentarer
Postat av: sandra

Oj då, jag befinner mig nere i skåne, en kvart utanför lund typ =D haha



Ja, han är sjukt fin den dära bill (A)

2009-10-31 @ 01:47:05
URL: http://enlitensandraa.blogg.se/
Postat av: Sheriilyn

Såg att jag har följt din blogg i ett halvår nu! Gillar den skarpt.

Tänkte bara säga det. :)

2009-10-31 @ 02:04:02
URL: http://sheriilyn.blogg.se/
Postat av: Mariam

sv: It's scary up there ;(



Jag tycker också det är väldigt intressant. Det var ett prov jag verkligen fick MVG på i skolan, haha. Älskar historia.

2009-10-31 @ 15:00:24
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0