Can you hear me. I'm screamin from the top of the world.


Just nu är det mååånga tankar i mitt huvud. Men bara bra för en gångsskull vilket är superskönt!
Jag har så mycket planer för mig och mitt liv att jag inte vet hur jag ska hinna med allting! Jag har börjat göra en massa listor. Jag vet precis vad jag vill jobba med, men det är så himla olika saker - dock inom samma genre - att jag får sådan beslutsångest.

Jag vill vara en sådan person som verkligen brinner för en enskild sak och gör vad som helst för att nå dit. Sådana personer beundrar jag verkligen.

Och jag vet att allting hänger på min praktikplats just nu. Får jag den jag verkligen vill ha, så får jag in en fot i branschen och det skulle betyda mycket för mig. Jag hinner inte fixa den nu dock, måste plugga till tentan. Men i helgen ska jag skicka iväg min ansökan. Ni får hålla tummarna för mig och hoppas att min talang (?) får mig dit jag vill.

För att skingra mina tankar spelas låten som hjälpte mig igenom mycket under högstadiet på repeat:

Underground - Broder Daniel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0