blabla Design är..

så långt har jag kommit på min marknadsplan som ska vara färdig på fredag. Känner mig sjukt omotiverad, men är ändå på bra humör, vart det nu kommer ifrån?

Jo, jag är ledig på fredag. Kan det vara därför? Ptja, kanske.
Jag vill pierca mig - nu.

Igår lärde jag mig att spela blinka lilla stjärna på munspel. Imorrn ska jag till bibblan och låna lite musikböcker.
Oh, glömt att skriva att jag äntligen har köpt The heroin diaries, eftersom den alltid är utlånad på bibblan. Jag lånade den iofs i söndags - men på svenska.

Så.. när vi var på akademibokhandeln igår så hittade jag den på engelska för 150:-
så jag gick till kassan för att betala och lämnade fram mitt rabatt häfte (man får en stämpel varje gång man köper över 100:-). Jag fick reda på att dom hade slutat att använda dom vid årsskiftet (haha) så istället för en ny stämpel så fick jag 90kr rabatt. Helt okej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0