"You sound like a girl"

Just det, det var det jag skulle skrivit om förut också när jag blev så upprörd över min msn :P

När jag var på väg till bussen följde en gubbe efter mig. Jag gick ikapp honom på väg mot juneporten. När jag är ensam går jag väldigt fort, det är sällan någon går om mig och gör dom det blir jag alltid förvånad.

Han var inte läskig eller så, han ville bara prata med mig. Men jag lyssnade på musik och för en gångsskull tog jag inte ur hörlurarna och svarade honom utan gav honom bara ett leende och fortsatte att gå. Jag hörde att han ökade stegen, men jag gick för snabbt för honom och han gav upp efter ett tag med ordet "herregud, detta är väl ingen sprintertävling?"

Hade jag inte varit så förbannat pissenödig hade jag gått hela vägen hem. Det var så skönt väder ute och jag var på precis rätt humör för det. En svag dimma låg i luften och det är så himla mysigt.

Nu ska jag fortsätta med min skoluppgift som ska in i morrn eftermiddag. Ska sova snart - lovar.

Guten nacht, prinzessin.

Kommentarer
Postat av: LINA*

sv: underbara grabbar

2009-11-06 @ 11:54:43
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0