Trött som aset.

Jag blev väckt klockan 11.15 i morse av att hantverkarna - som jag trodde varit hos mig igår - ringde på och ville komma in. Eftersom jag var nyvaken så skulle dom återkomma efter lunch. Det som irriterade mig mest var att han var äckligt snygg och där stod jag i dörröppningen i tshirt och täcke. Sexigt värre.

Jag hade lektion tio i morse. Jag stängde tydligen av telefonen i sömnen för jag minns inte att den ringde, men jag hade den i näven när jag vaknade. Inte helt okej. Jag har inte varit på en lektion på två veckor.

Ikväll ska jag börja på ett individuellt projekt som ska vara inne om några veckor. Måste verkligen börja på det så att jag inte bara stressar ihop något i slutet.

Hörs senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0