Späck

Ungefär så här känner jag mig just nu. Jag är nyss hemkommen ifrån McDonalds, och från och med idag ska jag inte äta där mer. Jag mår bara dåligt när jag kommer därifrån. Ja, så var det bestämt. Haha.

Nåja, Anna hjälpte mig att kläcka en idé till uppgiften som ska in imorrn, en som var mycket bättre än min egna så nu håller jag på att skapa den. Slänger upp den om den blir bra.

Ikväll är det som sagt EMA och jag ska hem till Cici och kolla på det. Mys att inte kolla på det helt själv på min mini tv (:

Anna kommer förbi om en stund också, vi ska kolla på ett småkryps liv. Hon blev lite sugen när jag berättade att jag kollade på toy story i morse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0