Jaha..

just nu sitter jag själv i ett grupprum. Alla gick iväg för att köpa mackor och cola och diverse grejer, så då blev det bara jag kvar.

Anna var lite irriterad i morse över att gruppen inte var här halv tio. MEN jag och Elin satt i datasalen exakt 9.30, vi hade bara gått förbi varann. 09.50 fick jag ett sms, Vart är du? och till slut efter många om och men satt vi till sist samlade allihopa.

Fyra av sex gruppmedlemmar är dessutom sjuka. Jag och Alex är lite hobbysjuka medan Nadia och Andy är hemma för att dom inte orkar pallra sig hit. Nadia trodde dessutom att hon hade svininfluensa, men sån otur hade hon inte.

Appropå det. Jag och Alex ska vaccinera oss nästa vecka. Kan bli mycket spännande. Jag är inte rädd för nålar, men det är hon. Fniss, fniss. Lätt att vi två kommer att insjukna efter sprutan, det är ganska få som gör det och vi kommer garanterat göra det. Bli sängliggandes i flera dagar.

Nu kommer dom tillbaka. Back to work.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0