Jag fyller snart år..


Jag på min 20årsdag

eller ja, snart och snart.. I Januari blir jag ett år äldre och det slog mig nu att jag kanske borde önska mig någonting? De senaste åren har jag inte viljat ha någonting, äta ute på en restaurang och bara umgås med rätt människor har dugit gott för mig. Denna gången har jag tänkt fira min födelsedag. Ja, jag ska fira den - frivilligt. Det har jag inte heller gjort på hur länge som helst. De senaste åren har jag firat den mest för andras skull och inte för min egna, men i år så vill jag verkligen fira. Jag vill äta ute med mina vänner och bara njuta av dagen istället för att ha ångest och önska att dagen tog slut någon gång.

Nästa år ska jag även skaffa en tatuering och införskaffa mig min älskade Inudstrial. Jag ska flytta utomlands och se en massa bra konserter. Jag ser fram emot det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0