Hmm...

Jag har sovit mycket i helgen. Jag har liksom inte orkat göra annat. Jag har varit en sjukt dålig människa i helgen och jag ber verkligen om ursäkt för det.

Nu är jag i alla fall vaken, jag vaknade klockan åtta och var pigg. Kollar på scrubs och väntar på att få gå ner till skolan. Vi har möte med projektgruppen klockan tio och jag ska ta med mig gitarren ner för i eftermiddag ska jag hem till Cici och spela och mysa.

I veckan ska dom komma och kolla våra brandvarnare och jag hoppas verkligen inte att dom kommer på morgonen. Jag hatar verkligen när folk väcker mig genom att ringa på våran fruktansvärda dörrklocka. Det ekar i huvudet i flera minuter efteråt och man vill bara slita ner den ifrån dörren och hoppa på den.

Ny vecka, nya tag. Nästa vecka får vi pengar och nu regnar det.
Hörs sen när jag är hemma, nu ska jag spela lite.
(soppan blev god btw, men jag luktar fortfarande vitlök)

"JD - thank you"
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0