Hello Leute!

Nyss hemkommen ifrån Cici. Spelat lite gitarr, kollat på film, fikat och tjötat. Just nu sitter jag helt själv och plinkar lite till Automatic. Det låter inte helt hundra måste jag säga.. Lånade två Live DVD:er med Stones av henne också som jag ska kolla på i veckan tänkte jag.

Jag fick precis bekfräftat av Alex att dom varit här i vår korridor och flyttat på brandlarmet idag. Tack och lov var jag inte hemma, tycker sånt är så fruktansvärt jobbigt.

Idag har jag varit på väldigt bra humör. Jag behövde verkligen träffa människor och umgås med folk som klarar av mig.

Mamma är på väg hit. Vi ska ut och äta något. Hon är tydligen snart här vilket betyder att jag måste börja plocka upp kläder. Nu. Vi ska till Jensens sen. FETT GOTT!

Kommentarer
Postat av: CICI

<3

2009-11-16 @ 22:15:58
URL: http://cicii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0