Nov. 8, 2009

Jag ska snart gå ner till juneporten för att möta upp min favorit Charlotte. Imorrn ska vi upp till stockholm för att se P!nk i Globen. Förhoppningsvis hinner jag träffa mirre en sväng också.

Vi ska även hinna träffa Niklas som fyller år imorrn och även gå på en Dalí utställning (minnesanteckning till mig själv: Kolla vart muséet ligger). Stackars Charlotte, jag drar alltid med henne på museum och grejer. Men jag vet att hon gillar mig ändå.

Det blir en snabbvisit och vi kommer hem på onsdag igen. Jag är i alla fall sjukt pepp och det ska bli riktigt kul. Ska försöka lämna in lite papper till en praktikplats också.

Måste börja tänka på sommarjobb också. Puh.
Nu måste jag hitta min mobil, jag är helt hundra på att kvinnan skickat ett sms..

Ich bin Humanoid.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag ska också på Pink! Har väntat så länge och ser fram emot en grym show :)

2009-11-09 @ 21:30:05
URL: http://stopsign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0