Handboll!

Woho! Ska ner till Idrottenshus nu och kolla på handboll tillsammans med Mirre och Cici. Dom är så söta dom två, dom är som ett gift par, haha (:

I alla fall, det var sjukt länge sen jag var och såg en handbollsmatch. Jag och Charlotte var besatta av handboll under gymnasiet och såg en elitmatch säkert en gång i veckan. Vår mattelärare anpassade uppgifterna så att dom var handbollsrelaterade så att vi fick någonting gjort. Illa när man tänker tillbaka, men vad kul det var!

Ja, ja, nu måste jag klä på mig. Det är kallt ute, jag har inte börjat använda vinterjacka ännu, och idag snöade det. Jag är ganska besvärlig ibland ;)

Ikväll ska jag även hinna med att göra en uppgift till Grafisk Design kursen. Imorrn är det EMA och då hinner jag inte sitta vid datorn. Woop woop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0