26 november


Lägger upp denna fula bilden på mig endast som bevis på att jag faktiskt har sytt idag. Fixade det sista på vår påse som hör till vårt projekt som ska in i morrn. Hoppas att tryckeriet inte har fuckat upp allting, det vore såå jobbigt.

Har varit på jakt efter en bläckskrivare i skolan, men det finns inte en enda på hela skolan. Vi gick till HLK och pratade med vÄRLDENS OTREVLIGASTE MÄNNISKA. Jag HATAR honom. Ett leende kunde man väl i alla fall bjuda på? Eller gå runt den fula disken och öppna dörrjäveln som vi stått och knackat på i någon minut. Eller heja på en när man kom in, eller bara titta på oss på ett sätt som inte sa "jag hatar mitt liv och låter det gå ut över alla på skolan, gå härifrån - ni stör mig"

Imorrn ska jag ner till skolan en snabbis och möta upp andy und nadia och lämna in alltihop. Har varit hemma hos anna en stund nu, och har fått mat utan henne.

Fick även ett paket i Telia butiken som innehöll en bok med brev som barn skrivit till tomten. MYCKET SPÄNNANDE. Tog en massa godis också. Kan meddela att Telias godis är SJUKT gott och inte något sånt där billigt tjaffs som många utställare har på mässor. Mums!

Alex och Anna har lämnat mig här för att åka ner till skåne. Inte okej. Någon som vill hälsa på så är ni varmt välkomna.

Grattis Simon btw!
Och grattis Sebastian som fyllde år igår ♥

Anna har köpt ett spel till simon som verkar SJUKT nice. Assassinscreed 2 heter det, och jag känner att både hon och jag kommer att utnyttja Simons PS3 flitigt nu. Det är ju så sjukt snyggt!

Kommentarer
Postat av: Lina*

sV: ÄLSKA LÅTEN<3333333



ÅÅÅ VILL SE DEM , har fan aldrig gjort det :S

2009-11-27 @ 08:49:32
URL: http://missinna.blogg.se/
Postat av: Elin

Har du kikat på spel nr 1? måste säga att det är lite coolare :)

2009-12-03 @ 09:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0