Tygla dina monster.


Så här ser mitt vänstra öra ut just nu. Men nu ska det inte bli några mer i det örat. Det räcker nu. Men jag har en kvar i högra örat att göra, men det får vänta i några månader. Det är inte bra att pierca sig för ofta. Men jag längtar redan dit. Det är en sådan skön känsla när nålen går igenom bråsket och för er som inte gjort det är det en känsla som är svår att förklara. Det är samma sak med alla mina vänner som har tatueringar, dom säger att man blir fast, och bara vill fortsätta och förtsätta. Därför har jag ingen tatuering (ännu) för jag tror att jag inte skulle kunna sluta och det är illa.

Jag är riktigt trött. Orkar knappt skriva. Jag ska stänga av datorn nu, och äta lite potatis. Ska upp tidigt imorrn och göra det sista på webbprogrammeringen (labben och rapporten), samt skriva klart rapporten för projektet. Det borde inte ta lång tid. Denna veckan kommer att bli tröttsam. Riktigt, riktigt tröttsam.

På torsdag kommer Tokio Hotels Rock hard, Fuck safe tshirten ut i HM butikerna. Imorrn får jag pengar. I helgen kommer mina kusiner hit. Jag är fortfarande sämst på att vara ute på msn, jag saknar att prata med er, men jag orkar inte.. (förlåt)

God natt, vi hörs imorrn!

Kommentarer
Postat av: Egzona

Vad fin profil du har. :)

2009-05-25 @ 16:52:19
URL: http://eggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0