They call me hell, They call me Stacey

Jag känner mig lite tokig just nu. Vet inte om jag är trött eller om jag är pigg. Vet inte om jag är deppig eller inte. Vet inte om jag är hungrig eller inte. Känns helt enkelt bäst att inte känna efter. Jag orkar bara inte. Just nu är jag inne i en sån fruktansvärd period, att när jag blir lämnad ensam så blir allting bara kaos i huvudet. Vad gör jag här egentligen? TILT!

Min faster ringde mig förut, som tur var hann jag inte svara. Det var inte så att jag inte ville prata med henne, men jag var inte riktigt i ett bra skick att föra en vettig konversation. Hon kommer i alla fall hit imorrn runt tolv, tillsammans med min ingifta faster och min kusin. Min andra kusin kommer på kvällen.

Detta betyder att jag måste upp och städa tidigt imorrn (läs: klockan halv elva). Det känns inte okej. Jag måste verkligen handla mat också. Mitt kylskåp innehåller bara två morötter. Jag önskar att jag överdrev.

Önskar er alla God Natt med en låt jag haft på hjärnan större delen av dagen, Totgeliebt, denna är till alla er som har hackat på mig idag för att jag lyssnar på tokio hotel och tycker att bill är skit snygg - nana! :

1:39 - 1:55

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0