Sova.

Förr sov jag nästan aldrig. Jag kunde inte, och sov i snitt tre timmar per natt.
Jag vaknade hur lätt som helst, och hade sedan svårt att somna om.

Det känns som att jag tar igen alla sömlösa nätter nu. Man säger att man sover mindre när man blir äldre, men stämmer det verkligen på alla? Jag sover bara mer och mer. Blir jag inte väckt på mornarna så kan jag sova hur länge som helst. Idag t.e.x blev jag väckt kvart över elva av att vaktmästaren klippte gräset utanför mitt fönster. I helgen sov jag till två-tre på e.m för att sedan gå och lägga mig igen nio timmar senare. Det känns inte riktigt okej.

Jag ska i alla fall gå och lägga mig nu. Vi hörs imorrn om jag har något vettigt att skriva.
Guten nacht.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0