SOL!

En massa sol och en massa värme! Så jädra nice!
Åh, jag har precis kommit hem ifrån vår vän Mallan. Hon hjälpte anna att byta smycke, och hon piercade mig. Det blev en ny helix, så nu har jag två stycken - wiee. bild kommer kanske senare när svullnaden gått ner lite. Det blödde som fasen och anna freakade ur. jätte kul! tur att jag inte är rädd för varken blod eller nålar.

Nu ska vi plugga lite i det fina vädret, jag ska dra på mig ett par shorts för första gången på flera år. Det är stort ska ni veta.
Ikväll är vi bjudna på fest, men jag vet inte om jag ska gå ännu.

Jag har så mycket i huvudet just nu att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Efter nästa vecka kommer allting att lugna ner sig och då kommer jag hinna hjälpa alla er som bett mig om hjälp med lite små och stora saker.

Ha en bra dag, vi hörs senare. Nu ska jag dricka o'boy! Iskall!
Och jag ska inte dricka 1,5 liter som jag gjorde sist, och fick ont i magen i flera dagar.

Njut av  vädret, det är säkert borta imorrn.
Küss

Kommentarer
Postat av: Alex

Nu blir jag sjukt irriterad!! Piercat utan mig ?! Minns jag inte helt fel var det jag som informerade om kvinnan. Nej, sjukt disapointed :(

2009-05-23 @ 20:25:11
URL: http://alexandrahanninen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0