Slutspurten!

Det är ganska mycket plugg nu. Denna veckan har vi vår sista föreläsning och sen har jag två tentor nästa vecka. Sen är skolan slut för denna terminen.
Redovisningen i morse var relativ smärtfri. Jag sa ingenting och jag fick inte heller panik. Att jag inte hade en aning om när vi skulle upp kan ju ha med det hela att göra. Rapporten är vi snart klara med också. Nom nom!

Jag och Annanas ska laga mat sen. Hon har tydligen sjukt mycket ris över, så vi ska göra korvstroganoff. Med Dennis-korv som anna kallar den. Falukorv kan slänga sig i väggen.

Nu ska jag diska... och maila min f.d chef. Jag gör det med en gång innan jag hinner ångra mig.
GE MIG ETT JOBB. Helst något jag trivs med också....
Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: LindAh

älskar dina designer och undrar om du skulle vilja hjälpa mig med min blogg? :)

2009-05-18 @ 13:48:29
URL: http://lindahbadom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0