Shoot me while I'm happy.

"Why did you shoot me in the heart?"
"Where do you think you shot me?"

- Bang bang, you're dead.

Nej men oj! En ny design. Vad tycker ni om denna? Ärligt talat, jag vill verkligen ha eran åsikt.

 Även om jag gillar min design med två kolumner bättre, så ville jag ändå byta. Nu är det förhoppningsvis inte lika rörigt längre, och inte lika mycket som händer överallt och hela tiden. Annanas, du borde kunna se denna din slemtorsk. Har t.o.m kollat i skolan om det ser okej ut, och det gör det faktiskt.

Jag har dock upplösning 1280*800 på min skärm, så det kan fortfarande se lite tokigt ut, menyn ligger väldigt långt till höger osv. men det beror på skärmupplösningen. Jag jobbar på't.

Som sagt. Firefox is the shit. Byt till det. Mycket, mycket bättre.

Btw, gjorde en snabb design till Alexus. Gå in och kolla in den, och kommentera gärna också, så blir hon glad (:

Bloggar nog en snabbis imorrn innan tentan klockan två, ska vara i skolan elva och panikplugga.
Om vi inte hörs innan dess, så håll i alla falltimmarna för mig att det går vägen.


Guten nacht, leute!
Küüüss!

Den är så bra att jag måste lägga in den en gång till:

"Vänta! Vänta! Nu kommer det... HÖJNINGEN!"
hahahaha

Kommentarer
Postat av: LINA

sV: tack hotti

2009-05-26 @ 11:28:19
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0