Jag har bränt mig..

Jag har suttit ute i solen i 30minuter, och jag har bränt mig på bröstet. Det är skandal!
Mina ben är dock kritvita fortfarande. jag skojar inte, de är så vita att jag måste ta kort på dom någon gång och lägga upp, jag tror att ni kommer att bli chockade.

vi pluggar för fullt. just nu är det foto som gäller, tentan som är på torsdag. tentan imorrn kommer vi nog alla att kugga på, men vi är så inställda på det, att det inte kommer att komma som en chock.

kommer online på msn ikväll också, runt nio skulle jag tro.
nu ska vi käka lite bullar och fortsätta pluggandet.







Glöm inte:
halv åtta hos mig 19.30 på tv4
mommas boy kl. 20.00 på trean.

Kommentarer
Postat av: LINA

sv: Jag ska bara hitta min kamera sladd så jag kan slänga över lite bilder ,

så skickar jag ett mail denna veckan

2009-05-25 @ 18:42:10
URL: http://missinna.blogg.se/
Postat av: Kristine

Haha XD Jag gjorde samma grej igår, satt ute i solen och tänkte få lite färg, brände rygg och mage men benen ser lika sjukt vita ut än :-P

2009-05-26 @ 12:35:47
URL: http://missskellington.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0