"It should take you exactly four seconds to cross from here to that door. I'll give you two."

Sitter i skolan nu. Borde plugga, eftersom tentan är om två timmar. Men jag känner att det jag inte kan nu, kommer jag antagligen inte lära mig på två timmar ändå.

Kollar igenom mitt bloggarkiv.
Ganska intressant egentligen. Första månaderna är bara sjukt deprimerade, men ifrån April 2008 och framåt så är det sjukt mycket tokio hotel. Jag började lyssna på dom i mars 2008, men de tog inte över bloggen förrän april.  Nice!

Vi ska nog käka glass snart.. nu.
Hörs ikväll. Küss

Kommentarer
Postat av: MIRRE

fyfasen vilken fin layout du gjort! ;D

HAHA, ja för seriös jag är i full gång här hemma ;p

Ja, vi får höras ikväll tycekr jag.. Jag har fixat en makeupblogg nu btw, kan visa dig sen adressen och så. och om du vill göra en fin liten design till den, de behöver inte vara så acancerad, bara man ser att den hänger ihop med min hemsida :)

Hoppas du har det bra!! Hoppas tentan gick toppen. Uppa mig sen om det! =) KRAM!

2009-05-26 @ 14:16:19
URL: http://miirre.se
Postat av: Malin

Haha vad lustigt, jag kunde inte sova i förrgår och satt och läste en massa bloggar. Så började jag fundera på när du började lyssna på Tokio hotel, så jag började skumma igenom de första månaderna i din blogg. Lustigt att du skrev ett inlägg om det precis.



Coolt att ha headern på sidan (även om man inte kan kalla det header när den är på sidan men, ja).

2009-05-26 @ 16:50:44
URL: http://sheriilyn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0