Idétorka.

Jag kommer inte på mycket att skriva om alls just nu. Lite småtrist både för mig och för er.
Igår var det ju Valborg, och vi var hemma hos Alex och grillade och sjöng singstar (:
Sen drog vi ut till centrum, och för en gångsskull spelade dom bra musik! Vi dansa typ hela tiden och jag hade jätte kul!
Anna hade halva inne med en Dj och han spelade alla låtarna vi önskade. Han tyckte det var kul att det fortfarande fanns folk som ville lyssna på Aqua, Toybox och en massa gamla 80 och 90tals dängor när man är ute. Haha!

När jag klickade mig in på facebook såg jag följande:

Jag gillar't!

Kommentarer
Postat av: Sheriilyn - filosofi och psykologi

Sv. Ja.. Det är nästan plågsamt att titta på honom

2009-05-01 @ 14:38:03
URL: http://sheriilyn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0