Hos bror.

Jag sitter hos Viktor. Vi lyssnar på galenskaparna & after shave. Viktor rensar ut sitt kylskåp och det är riktigt äckligt vill jag lova. Han är värre än mig. På riktigt. Det är väldigt fascinerande dock.

Jag hittade affären i mitt liv idag. Den heter Top Shop. Jag är 100 år efter alla andra, men jag har aldrig varit inne i en Top Shop affär förut. Jag köpte en tröja på rean för 130kr. Hade jag varit rik så hade jag bott i den affären. SÅ SJUKT SNYGGA KLÄDER! Ska försöka släpa dit viktor imorrn, eller nästa gång jag är i Götet. De hade en sjuk second hand avdelning som jag blev helt förälskad i. Jag var säkert inne där i 45 minuter, vilket är galet länge för att vara mig. åh, jag är förälskad <3

Igår var daniel hos en kompis så jag var ute och gick och spelade super nintendo och kollade på film. I dag jobbar han till fyra och ikväll ska han iväg på fest. Viktor håller på att hacka lök, vi ska käka spaghetti och köttfärssås. Nom nom! Ikväll blir det film och imorrn kommer mams och paps hit <3

btw, var hos Barbarella igår. Det gick bra, min piercing är läkt, men jag ska ändå fortsätta lite med min vätska för säkerhetsskull. Skönt att det löste sig i alla fall. Ska ner hit i Juni igen och byta stav till en kortare. Sen ska jag vänta några månader och göra en industrial, en rook eler ytterligare en tragus. Längtar.

Nu ska jag hjälpa viktor lite. hörs imorrn när jag är tillbaka i jönköping.
küss

Kommentarer
Postat av: Kristine

Hej! Vart ligger den affären någonstans? Har inte hört talas om den och det låter som en affär som kan vara lite kul att kolla in :)

2009-05-09 @ 16:26:36
URL: http://missskellington.blogg.se/
Postat av: fanny

riktigt fin blogg :D allt bra med dig ? :D

2009-05-09 @ 23:59:54
URL: http://fannyandersson.blogg.se/
Postat av: Lina

sv: VIST ÄR DE UNDERBART men sjukt länge kvar :/

2009-05-10 @ 18:36:23
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0