Hey Leute!

Sitter just nu hemma hos mams och paps. Det är skönt att vara hemma faktiskt. Jag kände att jag behövde lite miljöombyte.. Ibland är jag bara sån, jag måste bara iväg och just idag kändes det så.

Blev brutalt väckt av Anna i morse (10.45) då hon bankade på min altandörr. Hon fick upp mig ur sängen och tvingade med mig hem till sig och jag låg och solade. Ja, det är sant, jag fick till och med lite färg också. Sen gick vi ner till stan för att hämta Annas cykel som hon lyckades spränga ett däck på. Käkade lite glass, och jag drog upp cykeln de första hundra metrarna och sedan drog Anna upp den den sista biten. Backen upp till oss är ganska brant och vääääldigt lång. Riktigt jobbig att gå upp för när det är varmt.

Eftersom jag tog tåget hem så följde jag inte med Anna upp igen utan gick till Juneporten. Fick vänta i Skövde i 50minuter, satt och pluggade - haha! I Skara blev jag hämtad av min farbror på hans motorcykel, och det var riktigt skönt att åka! Som vanligt, jag älskar det!

Jag har även skjutsat min kusin till en fest, och vi har varit ute på Geocaching. Vad det är kan ni gå in och läsa om här. Vi såg fyra bävrar och dom skrämde slag på mamma. Det var roligt.

Imorrn ska vi åka runt lite på kullen och kolla på lite loppmarknader och sånt.
Är åter i Jönköping på måndag.

Nu ska jag bädda min säng.
Hörs eventuellt senare, om inte så hörs vi imorrn!
küss


Tshirten börjar säljas i H&M affärer den 28 maj.
Gissa om jag ska köpa den. Eh, ja!


Snygg Bill!!

Kommentarer
Postat av: Kristine

Det är så himla gött att åka motorcykel, saknar verkligen att göra det..

2009-05-03 @ 10:18:44
URL: http://missskellington.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAG kommer ABSOLUT köpa th´s tröja :P

2009-05-03 @ 10:42:35
URL: http://missinna.blogg.se/
Postat av: My

Jag måste till h&m och köpa den då =)

2009-05-04 @ 22:57:30
URL: http://myranw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0