Hemma.




Helt okej kvälll. Han precis ätit lite lasagne, då jag kom på att jag inte ätit något på hela dagen - bra jobbat! Hann inte äta den förut då Anna kom och överraskade mig med utgång. Blev inget pirattema, men jag gillade det endå. Tråkigt med jobbiga människor bara. Min sminkning ikväll var helt super, jag kanske borde sminka mig under tidsbrist nästa gång också, kanske blir det lika bra som nu? Anna och Simon förgyllde min kväll, synd att Alex fick åka hem alldeles för tidigt.

Jag har brutit en nagel och mitt huvud är fullt av dumma tankar, men jag ska försöka sova ifrån dom nu.
Hörs imorrn, ska upp klockan sju och till skolan. Nice.
Guten nacht!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0