Hemma.

Mams, Paps och jag har varit ute och åkt lite bil. Gått omkring i stenbrottet och umgåtts. Det var härligt att vara ute och gå lite. Min pisse var hemma när jag kom hem, och hon var så himla glad att se mig. Hon är så söt <3

Nu ska vi käka lite knäcktebröd och se på the mexican.
Ska upp tidigt imorrn för att bege mig till kragenäs.

Jag har fortfarande ingen aning om hur jag kommer hem, men jag vet att jag kommer till borås i alla fall. Det borde lösa sig. Om inte så får jag sova hos någon i borås. Det löser sig alltid. Såg nu att det går ganska många bussar hem till jönköping, så det är lungt!

Hörs kanske senare, annars så hörs vi tidigt imorrn eller på söndag när jag kommer hem igen.
Ha en bra helg om vi inte hörs, ta hand om varandra!
Küss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0