Hello Leute!

Imorrn ska jag åka hem. Fick ett samtal ifrån mams nu att min katt har sprungit bort och varit borta i några dagar. Folk har sett henne, som tur är, men hon kommer inte hem. Troligtvis är det en hund som skrämt henne.. Jag hoppas verkligen det.. Annars får jag gå ut imorrn och leta efter henne jag med. Min lilla pisse <3

Jag ska iväg på lördag. till kragenäs som sagt. Jag och min kusin elin ska vara funktionärer på ett läger i sommar och det är förträff i helgen. Jag har ingen aning om vart jag ska vara ännu, men jag antar att jag står uppskriven på ett papper någonstans, någon har nog koll på mig (:

Vi ska bo i vårt älskade tält som vi hade med oss till P&L första året jag var där. Det är så litet att det inte går att sitta rakt i det. Det är mindre än 1m högt, och det är jätte jobbigt att byta om i det, men det är så himla charmigt att det bara måste med.

Neh, nu ska jag packa lite inför helgen, ladda min ipod och sova. Ska upp tidigt imorrn. jobbigt..
Hörs imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0