Hello Leute!

Kan säga att dagen inte alls började bra. Tentan gick käpprätt åt helvete. Blir att göra om dessa två i höst igen kan jag tänka mig.
MEN när jag kom till H&M, vad är det första jag ser? Jo, Bill och Tom. Vad är det första jag hör? Jo "Hi, we are Tokio Hotel" Bill och Toms underbara stämmor tätt följt av Ready, set, go! Hur uppmuntrande var inte det? Men det var lite kul när vi kom in, då såg jag en tjej som nästan grät när hon fick syn på tröjan och bill och tom. jag såg på alex "tur att du inte är sån" blick och jag kunde inte låta bli att skratta.

Kan också meddela att det finns en annons som helsida i dagens METRO. Bill och Tom pryder nu insidan på min garderobsdörr (: Jag gillar't!

Nu ska jag se på Shaun of the Dead och äta lite mat som jag fick av Alex. Kycklingwok, nom nom!

Jag har världens bästa pappa!
Tack, paps!

Kommentarer
Postat av: LINA

Jag avr först in på HM och jag har nu 2 sådan tröjor , skit nice och sjukt bra pris

2009-05-28 @ 13:52:01
URL: http://missinna.blogg.se/
Postat av: eggi

Jag AVLED när jag gick nyss på din blogg...sSofia...din DESIGN!! svimmar



2009-05-28 @ 14:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0