Full rulle.

Puh.. fullt ös medvetslös. Jag älskar min faster, hon är så speedad så det är nästan sjukt. Hon är underbar (:
Idag har vi varit på stan. Det är marknadsdagar här i helgen. Idag hade alla affärer öppet till nio och det var sjukt mycket folk! Det är blåsinstrumentsfestival här i helgen också. För tolfte året i rad fick jag reda på. Vi såg några parader och jag måste säga att det faktiskt är ganska pampigt.

Just nu kollar vi på någon kass film på trean. Ska nog lägga oss snart. Men mina fastrar är nere och ränner på stan, och jag ska öppna åt dom sen när dom ringer. Imorrn ska dom vara på stan tio, medan jag ska vara där nere klockan tolv. "Sovmorgon" för mig och mina kusiner alltså. Imorrn kväll ska dom på konsert med ola salo bland annat. Jag har inte råd så jag får stanna hemma och underhålla mig själv (:

Neh, nu blir det bingen. Hörs kanske imorrn, om inte annat så hörs vi på söndag!
Küss

"Du är ju brunast av allihopa"
- Anna och Alex insåg att jag faktiskt inte är blekast i min släkt.


Grattis till Tokio Hotel som vann pris i kategorin "Beste Onlinestar" på Comet'09!!
vi gjorde det igen! vem är förvånad? ;)

Kommentarer
Postat av: Mariam

DANKE babe!

2009-05-30 @ 11:06:33
URL: http://mimamimi.blogg.se/
Postat av: Sheriilyn

"Comet utan TH är som sex utan orgasm" - en skylt några fans höll upp! :D

2009-05-30 @ 12:42:53
URL: http://sheriilyn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0