Favoritgodis?


Mitt favoritgodis är utan tvekan tyrkisk peppar och Saltlakrits.
Jag har älskat dess enda sen jag var liten. Framför allt djungel vrål och salmiak balkar.

Jag och anna var sjukt sugna på tyrkisk peppar igår kväll! Ni vet så där sjukt sugna man kan bli ibland på något att man bara vill slå sönder något om man inte får det? Vi gick till konsum, och dom var SLUT! Kan inte ens med ord beskriva hur besvikna vi blev. Så vi fick trösta oss med djungel vrål  istället.

Just nu sitter vi och äter våra efterlängtade tyrkisk peppar. Såå gott och det bränner gott i munnen. Nom nom!
Igår gjorde jag en ganska klantig grej btw. Jag låste in mina nycklar i mitt förråd och kunde inte komma åt dom. Jag var tvungen att hämta extranyckeln hos anna och springa och låsa upp. Så otroligt klantigt, men jag fick Alex att skratta i alla fall, så det var det värt (:

Fick just godkänt på labb tre i webbprogrammerings kursen. "Bara" en kvar nu. Och rapporten som ska vara inne på fredag... AAAAAhhh!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0