Facebook.

Ja, i början var det tänkt att jag bara skulle vara vän med folk jag pratar/umgås med i nuläget. Men det insåg jag ganska snart att det aboslut inte gick. Nu är jag vän med en massa människor, och hälften bryr jag mig ens inte om. Många från när jag var yngre som jag knappt känner och många som är min brors vänner.

Det är också en ganska kul grej. Många blir vän med mig på facebook för att dom är vän med mina bröder. Betyder det att dom automatiskt känner mig då? Jag har börjat tacka ner till folk jag inte känner igen och aldrig pratat med. Ibland frågar jag hur dom känner mig och då svarar dom ofta - ofta - "Jag känner din bror"
Jaha? Har vi träffats? Neh, inte det. Då kan vi skippa detta. Lämna mig ifred nu, hejdå.

Typ så är det väldigt, väldigt ofta.
Var bara något som slog mig.

 
Jag på min studentbal för tre år sedan.


Ni är bäst! <3


Kommentarer
Postat av: victoria persson

hej skulle du kunna göra en design till mig, du värkar jättebra :D

kram

2009-05-02 @ 20:23:08
URL: http://vctorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0