Dagen i bilder


Sjukt suddig bild på min kusin Anja som har världens snyggaste väska!


Elin hittade en söt groda på en marknad på västra torget.


Dom j*vla ballongerna som var precis överallt. Vi väntar på att Arméns trumkår ska komma.


Gimmie a drummerboy.


Dom var grymma! Varför blir man automatiskt snyggare i uniform?


Anja, faster Anna, Elin och faster Lena.
Dom sov hos mig i natt, det var stekande varmt när vi vaknade i morse.


Jag väntar på trummpojkarna.


Vi köpte glass och satte oss på piren.
Vi är bäst på att göra miner på kort. Jag vet.


Vi fick sällskap av en and.


Vi spelade minigolf.




Jag var sjukt nära en hole in one.
Men jag vann med över femton poäng över anja och elin!


flickorna befinner sig på en konsert med bla. Ola Salo. Jag sitter hemma och tar det lite lungt. Men ska snart iväg en sväng tror jag. Imorrn ska flickorna upp sjukt tidigt, dom ska med ett tåg runt tio. Jag hoppas att jag kommer att kunna somna om. På måndag åker jag eventuellt hem. Jag har inte riktigt bestämt mig ännu. Fy vad jag är trött :P

Küss

Kommentarer
Postat av: Sheriilyn

Svar: Ja, deras intervjuer är alltid lika underhållande!

TACK så mycket! :D Det var snällt sagt!

2009-05-30 @ 20:25:41
URL: http://sheriilyn.webblogg.se/
Postat av: LINA

sv: danke danke,

de ska faktist vara ett linne , jag är tydligen så liten att de blir klänning av det HAHAH

2009-05-30 @ 23:53:31
URL: http://missinna.blogg.se/
Postat av: Mariam

Yay för TH-T-shirt =)

2009-05-30 @ 23:58:53
URL: http://mimamimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0