Är i skolan.

vi sitter och ska börja programmera. Väntar på att Hannes ska komma och rädda dagen.
Vi har precis käkat glass, och jag lyckades så klart bryta av min på mitten, till annas stora glädje.
alex är i skåneland, och vem vet när hon kommer tillbaka.

i helgen blir det en massa plugg "förhoppningsvis".
det ser mörkt ut just nu, men jag är inte alls stressad ännu. inte ens anna kan få mig stressad, trots att hon har haft ångest över detta i flera veckor.

imorrn ska vi lämna in rapporten på en uppgift i webbprogrammeringen. vi ska överyga lärarna om att vi förstått det vi gjort. det kan bli lite svårt känner jag, men vi ska nog lyckas lura dom ändå. vi är ju ändå snart klara (ironi).

hörs senare, babes. Küss!

Kommentarer
Postat av: Sheriilyn - filosofi och psykologi

Sv. Nej, jag har ju inte heller det. Jag upptäckte dem för några månader sedan och blev helt bergtagen! Det är första gången som jag känt att jag verkligen vill se ett band live. Har inte varit så intresserad av livekonserter förut. Men de är på något sätt mer än "bara" ett band. Det går liksom inte ens att beskriva känslan.

Men jag antar att du redan vet det. :)

2009-05-21 @ 12:42:31
URL: http://sheriilyn.webblogg.se/
Postat av: MIRRE

Neej, usch va irriterande hahah! stackare <3

Tack, ja vi får säkert jätteroligt :D vi kan höras ikväll? :) om du har tid och så.. Kramis!

2009-05-21 @ 13:28:54
URL: http://miirre.se
Postat av: MIRRE

Yes ;) Vi hörs sen då kanske... Puss

2009-05-21 @ 13:33:00
URL: http://miirre.se
Postat av: Sheriilyn - filosofi och psykologi

Sv. Hehe ungefär så, ja! De har blivit en del av mig och det känns som att de alltid har varit det. Aldrig varit med om något liknande! Tiden innan jag visste om deras existens är bara suddig nu. :P



Ja jag vet, en kompis till mig har en och den är så sjukt härlig att spela på! Hon köpte sin på musikbörsen på avbetalning så jag ska nog bege mig ditåt och se vad de har. Jam, okej! Det ska jag också kolla upp. :) Tack för tipset!

Åh ja, en bas har jag varit intresserad av att ha ett bra tag också. Fast intresset för gitarren har tagit över mer och mer. Men i framtiden hoppas jag på att äga både det ena och det andra instrumentet! :)

Vad har du för några nu?



Jag bor en bit utanför Göteborg, 30 minuter med bil typ.

2009-05-21 @ 13:52:21
URL: http://sheriilyn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0