21st Century Breakdown - Green Day

Igår lyssnade jag igenom Green Days senaste album, och jag måste verkligen säga att det överraskade mig. Både positivt och negativt förstås.

Jag gillar deras sound på denna skivan, den är ganska annorlunda mot deras tidigare skivor. Men min favoritskiva är nog fortfarande American Idiot. Nackdelen med deras nyaste skiva är att många låtar låter precis likadant. Eller påminner väldigt mycket om varandra, vilket jag tycker är ganska trist. Visst, skivan är helt okej, och jag tänker gå runt med den nu i ett par dagar och lyssna in den. Då kanske jag får en helt annan uppfattning än vad jag har nu. Längtar till Oktober, då jag ska upp till hufudstaden och se dom live för andra gången (:

21st Century Breakdown:


Viva La Gloria:


See the light:



Kommentarer
Postat av: stina

Tycker du min hedar är en vinnare!?.

gå in och rösta på www.jessicaajansson.blogg.se



Jag är nr 2.



Tack på förhand. Kram Stina

2009-05-20 @ 18:18:21
URL: http://stiiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0