You make a grown man cry.

Jag har precis duschat, och som vanligt ligger jag efter i tidplaneringen. Jag har inte packat klart ännu, men jag behöver inte ha med mig så mycket grejer tack och lov. Jag ska till Göteborg och träffa mina bröder, åh vad jag saknar dom! Det ska bli superkul och ikväll ska jag på Thåström! Det kan inte bli dåligt, och jag längtar så mycket! Kommer att bli underbart!!

det är värt att leva fattigt ett tag - om man får vara kung för en dag!

Ska till skolan snart med Anna och Alex. Jag har precis insett att jag eventuellt inte kommer att hinna klart med min hemsida, men jag vill inte ta med mig datorn till gbg. Får sitta hela nästa vecka, det kommer nog att gå bra ändå.. Åh, anna har mat med sig till mig. Igår gjorde vi kassler i ugn, med tomat och svampsås på, och ris till det. Det blev äckligt gott och jag är nog fortfarande mätt.. Jag vet inte om jag kommer att blogga i helgen, kan hända att jag slår mig ner vid Viktors dator någon dag om vi är hemma hos honom. Om inte, så hörs vi i alla fall på söndag.

Ha en underbar helg, det är ni värda!
Küss

Jag kommer aldrig att tröttna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0