Wo sind eure hände?

Låten jag har gått och nynnat på idag är Wo sind eure hände. Me like.

Vi åt ute på en restaurang idag. Det blev porterstek och potatisgratäng och jag åt så mycket (buffé) att jag har ont i magen just nu. Illa, men man måste passa på att äta upp sig nu när man är hemma. Nu sitter jag lite med photoshop, men jag tror att jag snart ska ge mig och gå och se på Mamma mia istället.

Ikväll ska jag och mamma på opera. Eller, vi ska sitta på folkan i stan och se på operan som går av stapeln i New York via en länk. Vi ska alltså se vad som händer i NY på en stor bioduk här i stan. Följa med in bakom scenen i pausen och sånt där. Kan bli lite intressant. Vi hoppas att operan inte är på Italienska, men vi är inte säkra. Jag vet inte ens om jag gillar opera, men någon gång ska ju vara den första. Madame Butterfly är det vi ska se i alla fall. Mamma har sett den en gång förut, men då var den på tjeckiska. Vi vet inte riktigt vad den handlar om, men den är tre timmar lång, så vi hoppas att vi kommer att komma underfund med handlingen allt eftersom.

Imorrn får jag skjuts utav mamma till skövde. Hade jag vetat det i onsdags så hade jag sluppit betala en viljett mellan lidköping och falköping, men skit samma. I vilket fall så blir det kanske en svänd förbi Mediamarkt om jag har tur. Världens bästa affär - ever!


Hottie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0