Underground

Sitter i mitt gamla rum, med katten intill mig och med ipoden i öronen. Lyssnar på Lee Hazlewood, och lyssnade nyss på Underground med Broder Daniel.

Har haft en bra kväll, och det var super skönt att träffa charlotte igen. det är nästan pinsamt längesen vi sågs. Hon och elin ska ner till mig om några veckor och det ska bli riktigt kul att ha dom här.

Fick reda på två grejer idag som skrämde mig lite grann. Eller skrämde är väl ett fel ordval, men som gav mig lite ångest. Dels att en av mina vänner är gravid. Hon är ett år yngre än jag. Och en annan vän ska starta ett eget företag. Hon ska driva ett café här i lidköping. Hon är lika gammal som jag. Jag är så himla glad för bådas skull, och önskar dom så klart all lycka - verkligen. Så börjar jag fundera på vad jag själv har för drömmar och mål med mitt liv. Och jag fastnar i en ond cirkel av elaka tankar, förvirrade tankar, men också en massa glada tankar. Jag försöker fokusera på de glada tankarna mer än de dåliga, och det fungerar rätt bra just nu. Innan jag börjar sväva ut för mycket, så ska jag sluta skriva här och försöka sova.

tänkte bara önska er alla en god natt, och jag hoppas att ni haft en lika bra fredagskväll som jag har haft. Nu ska jag läsa lite ur När Lucy Sullivan skulle gifta sig, och sen somnar jag förhoppningsvis snart.
/S

If i be with you, baby, I'm confused.
Love lockdown - Kanye West

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0