Svarta mjölkpaket - Earth hour


Ett sådant här mjölkpaket står just nu i mitt kylskåp, och jag är helt förälskad i det! Jag tycker att det är jätte snyggt! Det är Arla som har dessa svarta mjölkpaket för att påminna om oss Earth hour. Tycker att dom ska ha dessa hela tiden! Nom, nom!

Info taget ifrån Världsnaturfondens hemsida:
Lördagen den 28 mars 2009 klockan 20.30 släcker miljontals människor över hela världen ljuset i en manifestation för klimatet. Genom en enkel handling – att släcka ljuset under 1 timme – kan du vara med och sända en signal till världens makthavare att de vid FNs klimatmöte i Köpenhamn i december ska våga fatta de beslut som krävs för en framtid på jorden.

Klicka här för att anmäla er till Earth Hour.


Kommentarer
Postat av: LINA

jag tycker dom kan behålla de svarta paketen för alltid dom e ju balla

2009-03-20 @ 09:35:30
URL: http://missinna.blogg.se/
Postat av: Elin

det var en tant i affären som klagade över som nya mjölkpaketen, tyckte dom var jättefula. Fattar inte att man kan bli upprörd för ett j*vla mjölkpaket. ... lite gullilgt när man tänker efter :)

2009-03-23 @ 19:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0