Puh!

Jag är så fruktansvärt trött! Jag var uppe klockan sju i morse. Pigg kan man verkligen inte påstå att jag var. I morse fick jag reda på att både Anna och Alex har köpt skinnjackor nu, och jag blev lite ledsen - jag vill också ha en!!

Vi var på en föreläsning i en timme, sen stack jag och anna till en piercingstudio och fixade lite, sen stack vi ut till a6. se åkte vi hem och jag tog en powernap på soffan innan vi stack till alex och satt med flash. Jag kom precis hem, och jag har tack och lov kommit riktigt långt med hemsidan. det är skönt. nadia ska hjälpa mig imorrn och vi ska sitta i skolan och plugga.

jag skriver lite flummigt känner jag nu, men det är bara för att mina ögon svider och ryggen värker - haha. Nu ska jag gå ut och gå en sväng, sen ska jag köpa bananer och mörk choklad.och tandkräm (:

I kväll kommer jag somna lätt..
skriver nog inte mer idag. kanske imorrn, då är det fredag och elin och charlotte kommer hit. Vi ska se kenny starfighter filmen.

jag har städat idag, nanananaaa..

ja, ut och gå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0