Pluggar.

Vi sitter hos Alex och pluggar. Eller ja, jag sitter med Illustrator - som iofs är en del av det projekt jag ska göra. Alex halvsover och Anna sitter och kollar in Vänner klipp på youtube. Det är faktiskt ganska kul. Jag har aldrig gillat vänner speciellt mycket. Tykcer inte att det är så kul som alla säger, men då jag såg klippet nedan kunde jag bara inte sluta skratta. Vi har kollat på det om och om säkert tio gånger.


Jag har ont i magen, så mycket har jag skrattat. Jag må vara trött, men det här ÄR roligt!

Kommentarer
Postat av: Kristine

Vänner är ju underbara XD Och Ross är rätt speciell, det är rätt kul när han lägger till med en brittisk dialekt för att han blir nervös :p

2009-03-04 @ 17:27:07
URL: http://missskellington.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0