"Our english is fuckin' bad"

Sitter och kollar på Den rätte för Rosing, men förstår inte ens varför jag gör det. Ja,ja..

 Idag fick vi våra mp4 spelare som tack för att vi hjälpte ett företag på mässan i januari. Har inte plockat upp min ännu, men den är på 2gb, och den är vit. Skitful är den, men ska ge den ett försök. Imorrn ska jag upp tidigt. Jag börjar klockan åtta, och vi får se hur det går med det.

Har kodat större delen av dagen, men känner mig helt fast just nu. Är lite irriterad på mig själv också, jag borde kommit längre än vad jag har gjort, men annars är jag på väldigt bra humör. Anna flinade åt min paj jag gjort förut. Jag vet inte hur jag inte kan lyckas med en pajdeg. Den blev hård, men gick i alla fall att äta.

Nu ska jag återgå till min tappra följeslagare Visual Studios. Men jag måste snart lägga av, mina axlar ömmar och ögonen börjar se suddigt. Jag sitter nog lite för mycket framför datorn. Haha, måste ut och gå sen också, annars kommer jag inte kunna somna.

När gick jag upp i morse..?

-- Edit --
HAHA! Jag är LEDIG imorrn! Föreläsningen är inställd!
Heja sverige!

Kommentarer
Postat av: MIRRE

HAHAHAH som jag skrattade när jag läste "heja sverige!"

2009-03-11 @ 18:10:29
URL: http://miirre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0