Oodle doodle! Popular and perfect and so complete in every way!

I dag var det en sådan morgon som jag lugnt hade kunnat sova till klockan ett. Jag blev väckt av Anna klockan elva. Vi stack ut till A6, Ikea och elgiganten. Anna shoppade loss som en galning och Andreas köpte en router. Inne på Elgiganten hittade jag och Alex stolarna i våra liv. Skit stora sköna fåtöljer med drickglashållare. Kostar säkert skjortan, men jag vill ha en sån i alla fall. Jag ska nog åka och sitta i den minst en gång varje vecka - så skön var den.

Sitter och kollar på Tyra Banks show. Idag handlar det om personer som blivit "kända" genom youtube. Eva som spydde i tv var med och nu visar dom den där underbara killen "Where the hell is Matt?" som dansar sig igenom hela världen. Helt underbart (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0