Nya msn är fuuuuult!

Jag sitter här och småskrattar inombord åt Anna. Hon har uppdaterat till den nyaste versionen av msn, som både jag och hon tycker är skitful. Det roligaste är att hon blev så upprörd över den nya designen att hon mailade till msn och klagade. Hon är så rolig, hon förgyller våra dagar (:

Martin var snäll och fixade Flash till mig igår, vilket visade sig vara pinsamt lätt. Nu ska vi i alla fall försöka plugga, måste i alla fall börja med hemsidan, och nu är Alex här intill mig och hon är bäst på flash (:

Küss

Kommentarer
Postat av: Veronica

oj vilken snygg färg på bloggen:) haha du tycker jag ska gifta mej snart hehe men jag lovar att när jag gör det så ska du får en inbjudan o vi ska festa gärnet hela natten:) gillar med den röda klänningen riktigt snygg. när jag var liten ville jag alltid gifta mej i en vinröd klänning älskar rött:)

2009-03-19 @ 16:41:48
URL: http://veronicagerding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0