70tal.

Sitter och lyssnar på The Clash. Det var sjukt länge sen jag lyssnade på dom, men en låt jag fastnade för med en gång var Bankrobber. Gå in och lyssna på den, den är riktigt skön. Jag lyssnade mycket på punk när jag var liten. Mest punk ifrån 70 och 80talet såsom Ramones, The Clash och Ebba Grön. Jag älskar klädstilarna! Många av mina favoritband bildades under 70talet. Här kommer några:


The Clash
London Calling
I fought the law
Bankrobber
Should I stay or should I go


The Ramones
I wanna be sedated
Blitzkrieg Bop (Live i Hamburg)
Poison Heart
Sheena is a punkrocker


Queen
I want to break free
Radio Ga Ga
Don't stop me now
Bohemian Rhapsody


Ebba Grön
DIE MAUER
Mamma pappa barn
Mental Istid
Flyktsoda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0