Mottaget 11-mars-2009 22:05

Från: Challan

Faan va 'stad i ljus' är bra, jävligt mäktig låt :)


Mohaha! Jag har lyckats joina ytterligare en till klubben. Stad i ljus med Tommy Körberg är bra, och jag väntar på att resten av mina vänner ska förstå det. Världens bästa låt när man åker bil. Det ska vara högt och man ska sjunga med för fulla muggar. Underbart kul och bra.



Här nedan är en film jag filmade när jag, viktor och elin skulle på Sarahs födelsedagsfest i Mariestad.
Jag hörs mest har jag märkt, elin hörs ingenting, vet inte ens om hon sjunger, och viktor är den som sjunger falskt i slutet. Vi går in för't till 110% :D
Den är sjukt mörk, men å andra sidan behöver ni ju inte se någonting heller. Lyssna och lär:


Kommentarer
Postat av: Elin

Det klart jag sjunger!! Men jag hörs inte eftersom jag satt i baksätet you know!

2009-03-19 @ 08:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0