Min brevlåda gjorde mig lycklig.

Sitter just nu och lyssnar på Thåströms senaste skiva. Jag älskar, älskar hans röst. Den kommer att hålla mig sällskap i natt i alla fall. Än så länge är den helt underbar. Så klart. Jag vet att det nog inte är så många som läser min blogg som gillar Thåström, men jag tänker aldrig sluta med att försöka få över er till den sidan. Han är bra, och texterna är super. Nu ska jag se ett avsnitt av O.C, äta mina chokladbollar som jag bakade förut och som jag snart kommer att få ont i magen utav, och sen ska jag lägga mig. Jag ska plugga imorn, men vilken tid har jag ingen aning om ännu. Det återstår att se.

Fler skivutsläpp jag ser fram emot just nu:
The Sounds,
Green Day
TOKIO HOTEL (att man kan längta så mycket efter en skiva är ju helt galet!)
Michael Jackson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0