Människor..

Gissa vad jag gör just nu, jag gör typ 50 saker samtidigt känns det som..

jag håller på med en hemsida i flash, samtidigt som jag kollar på chuck på tv, kollar tider på tåg hem, har en massa msn konversationer igång (och jag som aldrig satt framför msn förut! det var innan jag lärde känna leo och mirre, haha) och redigerar bilder i photoshop OCH finslipar bilder i illustrator. det du! Jag börjar känna mig lite stirrig, men jag får skylla mig själv. Jag vill ju ha mycket att göra (:
Men ibland måste jag lyssna på min kropp, det är något jag har väldigt svårt för. Nu ska jag boka biljetter hem, som jag tänkt göra i några timmar nu, lika bra att passa på medan jag kommer ihåg det.

Mams fyller år imorrn, och både jag och det lilla livet (lillebror) kommer hem över dagen.
Fett nice.


foto: världens bästa annanas.

Kommentarer
Postat av: Veronica

jätte snygg bild på dej sofia:) knske ska satsa på modellyrket:D

2009-03-23 @ 23:57:40
URL: http://veronicagerding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0