Måndag

Vi har kommit en bit på hemsidan nu, vilket känns väldigt skönt. Snart kan man enbart fokusera på hemsidan vi ska göra i flash. Tiden går så fort, denna helgen ska jag hem och helgen efter det ska jag ner till helsingborg och träffa sarah och mirre! Det ska bli så himla kul och jag är jätte nervös redan nu (:

Var ute på A6 med Anna, Alex och Andreas också. Vi snurrade omkring och hamnade till slut på IKEA. Gissa vad flickorna som får mitt hjärta att slå köpte till mig, som en försenad födelsedagspresent. Jo DENNA:



Pingvintavlan som jag suktat efter hur länge som helst. Dom blev så trötta på att jag alltid ställde mig och tittade på den varje gång vi besökte IKEA att dom till slut köpte den åt mig. Trots mina protester.

För er som har missat det så avgudar jag pingviner. Och jag skojar inte.
Ska äta lite nu innan jag ska möta upp Anna och gå ner till Alex för att kolla på Stepford wifes.
Den börjar klockan nio på kanal nio och jag ska gå ner dit efter att jag sett klart på Chuck.

Nu blir det rostat bröd, juice och sylt. SJUKT nyttigt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Om det är till någon nytta kan jag hälsa att det finns värre saker, som att äta nutella på rostat bröd. Vilket råkar vara just vad jag börjat med...

2009-03-02 @ 20:25:51
URL: http://nyckel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0