Man lär sig något nytt varje dag.

Jag sitter just nu nere hos Alex. Vi har grillat och suttit ute i solen en stund.
Det var meningen att vi skulle plugga, men anna sitter och kollar i en kokbok och alex kollar efter en ny telefon, och jag laddar ner en testversion av flash ifrån adobes hemsida. Det irriterar mig att jag inte kommit på att jag kan göra det innan, för då hade jag kunnat börja med mitt arbete för flera veckor sen.

Tack vare, eller ja, på grund av Anna så sitter jag nu och kollar på bilder av Romanesco:

Det går tydligen att äta, men jag är väldigt skeptisk.

Vem vet vad hasselbackspotatis är?
Jag blev just helt dumförklarad för att jag inte visste vad det var. Jag gillar inte att laga mat, och jag struntar i vad det jag äter heter. Anna sitter och skrattar åt mig och säger att jag är "jätte gullig".

"Oh my god! Det är bilder på fisk här i"

Kommentarer
Postat av: LINA

sv: tack snyggo :P

2009-03-18 @ 14:36:23
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0